Betaling
Du kan i webshoppen betale med Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Mastercard Debit og MobilePay.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

 

Fragt
Vi leverer pakker i samarbejde med GLS til den af kunden valgte GLS Pakkeshop.

Køb op til kr. 499,- koster fast takst på 69,- pr. forsendelse til adresser i Danmark. Køb udenfor Danmark takseres til de af GLS fastsatte takster.

Køb over 499,- giver gratis fragt.

Leveringstiden er 1-2 hverdage til landfaste adresser i Danmark. Levering til ikke landfaste øer og udenfor Danmarks grænser fastsættes af fragtleverandøren GLS.

 

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesretten udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til webshop@normode.dk med dit ordrenummer og en beskrivelse af, hvilke varer du ønsker at returnere og hvorfor. I mailen bør der desuden være et kontakttelefonnummer.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vurderes det af butikken, at varen har været i brug inden returnering, så varens handelsmæssige værdi ikke er den samme, vil du i nogle tilfælde kun kunne få fragtomkostningerne returneret.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Ved køb med gavekort udstedes et lignende gavekort efter returnering.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

Nor Mode
Algade 14
4230 Skælskør
Mrk.: Returnering

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

 

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage og sendes med et Track & Trace-nr., så pakken kan spores såfremt den skulle blive væk under transport. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Nor Mode
Algade 14
4230 Skælskør
Mrk.: Reklamation

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet inkl. et kontakttelefonnummer. Det er herefter butikkens vurdering, om reklamationsretten kan overholdes.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Nor Mode – tlf. 58194039. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

 

// Forretningsbetingelserne er senest opdateret d. 1.11.2018 //